Torunlarım için ürettiğim bebek malzemelerini bütün bebeklerin hizmetine açtım. Anneanne sevgisi ile sağlıklı olacağına inandığım şekilde üretiyorum. Avare gönlüm başka alanlarda da üretim yapmayı isterse onları da üretiyorum. Nasıl olsa DÜKKAN BENİM değil mi?

9 Şubat 2012 Perşembe

İSTEK ÜZERİNE

Eldivenleri sipariş üzerine hazırladım ve sahiplerine göndermeden önce komşumun ellerinde fotoğrafladım.

Eğer sizde isterseniz nalanguler@gmail.com adresinden bana ulaşabilirsiniz.

           Degrade gri,parlak taşla süslü ve bileği yılın modasına uygun imitasyon kürklü.




                      Dirseğe kadar uzun eldiven.Koyu kahverengi,çok hafif degrade.






                    Parmaklı siyah eldiven.Bileği yılın modasına uygun imitasyon kürklü.


 

                               Düz gri,parlak taşla süslü ve bileği oya ile toplanmış.





  Siyah ve krem rengi eldivenler.Bileği ve parmakların başlangıcı yılın modasına uygun imitasyon kürklü.

3 yorum:

  1. İlk resimdeki çok güzel. Çok çok yap ondan bence:))

    YanıtlaSil
  2. maalesef gri ip ve peluş sınırlı herhalde ip bulunca 5 tane daha çıkabilir

    YanıtlaSil
  3. bu eldivenlere bayıldım, tebrikler :)

    YanıtlaSil

Yorumlama zahmetine girdiğiniz için çok teşekkür ederim.Yanıtımı görmek ve başka yorumları okumak için lütfen sağ alttaki e-posta yolu ile abone ol kutucuğunu işaretleyin