Torunlarım için ürettiğim bebek malzemelerini bütün bebeklerin hizmetine açtım. Anneanne sevgisi ile sağlıklı olacağına inandığım şekilde üretiyorum. Avare gönlüm başka alanlarda da üretim yapmayı isterse onları da üretiyorum. Nasıl olsa DÜKKAN BENİM değil mi?

8 Temmuz 2017 Cumartesi

SAR DOLAŞ ; MEİ TAİ SLİNG veya Bebek Taşıma Askısı


MEİ TAİ;Asyalı kadınların bebek taşıma yöntemi olarak bilinen Mei tailer ki biz onu SAR DOLAŞ olarak Türkçeleştirmiştik .
Yaz geldi,bebek ve çocukları taşımak gerektiğinde kullanışlı bir çözüm bu.
Alttaki kuşağı ile bele rahat ve güvenli bir şekilde bağlanırken,üstteki iki kuşağı omuzlardan geçip sırtta çapraz yerleşip içine yerleştirdiğiniz bebeğinizi önde bağlanarak rahatça göğsünüzde ,huzur içinde taşımanızı sağlar.




Torunum doğduğunda onun rahatça annesinin bağrında yatarken taşınabilmesi için araştırırken ecnebi bloglarda bulup nasıl dikilebileceğini inceledim.

Diktim ve kullandık.
Bizimkiler büyüdü ,ben de bu güzel malzemeyi üretmeye devam ediyorum.

Bebekleri anne kucağında rahat taşıyabilmek için kullanılan çeşitli taşıma askılarının
en hafifi ve en az yer kaplayanı olduğunu iddia ediyorum.

Pamuklu kumaşlardan hazırlandı.Kullanımı kolay ve pratik.Katlandığında evde veya çantanızda bir bloknot kadar yer kaplar.







Renklerin en gerçeğe yakın görünen fotosu bu. Lacivertin  daha canlı,desenli tarafın biraz daha gri olduğunu belirteyim.



Bir yüzü renkli,diğeri daha maskülen renkte seçilerek dikilirse Babalar da rahatça kullanabilir.






Bebeğinizin ağırlığını omuzlara ve bele eşit dağıttığı için yormaz,omurgaya zarar vermez.
Yıkar, kurutur, kullanırız.




Bebeğinizi bağrınızda ,sırtınızda veya kalça üstünde taşımayı dener en rahat pozisyonu seçebilisiniz.


Fiyatı :Ptt Kargo Ücreti (11 Tl ) dahil 85 Tldir.
Ankaradaysanız elden alabilirsiniz.

Kumaş ,desen ve renklerini arzunuza göre gerçekleştirmeye
( yazışarak anlaşırsak ) çalışabilirim.
nalanguler@gmail.com

KUMAŞTAN MAMA SANDALYESİ için http://eeebebek-nalan.blogspot.com.tr/2012/04/sandalyeye-uyarher-yere-tasnrpratik-mi.html

https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7317446102223490241#editor/target=post;postID=6648394090649723399;onPublishedMenu=template;onClosedMenu=template;postNum=8;src=postname

EMZİRME ÖNLÜĞÜ için https://www.blogger.com/blogger.g?blogID=7317446102223490241#editor/target=post;postID=7063130590337681520;onPublishedMenu=allposts;onClosedMenu=allposts;postNum=5;src=postname BAKINIZ.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama zahmetine girdiğiniz için çok teşekkür ederim.Yanıtımı görmek ve başka yorumları okumak için lütfen sağ alttaki e-posta yolu ile abone ol kutucuğunu işaretleyin