Torunlarım için ürettiğim bebek malzemelerini bütün bebeklerin hizmetine açtım. Anneanne sevgisi ile sağlıklı olacağına inandığım şekilde üretiyorum. Avare gönlüm başka alanlarda da üretim yapmayı isterse onları da üretiyorum. Nasıl olsa DÜKKAN BENİM değil mi?

25 Ocak 2015 Pazar

Tava Koruyucu

                                                     Tavalarınız çizilmesin

Teflon tavaların  hakkındaki  uyarıları çoktandır biliyor fakat günde 4-5 kez kullandığım bu tavaların yerine yine yıkanması kolay ve sağlıklı olacak hangi tavayı koyacağımı bilemiyordum. Sonra sermik kaplı tavalardan haberim oldu .Fakat oldukça pahalıydılar ve ben saka,üç günde düşürür,dolapta çizer kırardım . Bu yüzden bir süre de tereddütle geçti.
Baktım olmuyor almaya karar verdim .İnternetten fiyat araştırırken  çeyiz hazırlığı yapan bir güzel sitede  tavaların arasıa konmak için yapılmış örtüleri görüp  arşivime aldım.
                     

Sonra da bu güzel fikri uyguladım

Hem evdeki danteller de değerlenir diye düşündüm
Elim aza varmadığından  ha babam üretme aşkıyla ilk etapta biri beyaz dantelli 4 lü,ikisi pembe dantelli üç takım çıkıverdi ortaya

Pembe dörtlünün birinin 4. parçası benim tava tarafından el kondu.
Ama ben bu işi sevdim arkadaşlar kutuda,dantel,Bursa Kumaşta da renk renk kapitoneler var.
devamı gelecek
21-04-2017   güncellendi 
PTT Kargo dahil  3lü set 18 TL
Sipariş bilgileri için 0552 249 28 40 dan görüşülebilir.


javascript:void(0)

7 yorum:

  1. Ay ben bunları örtü olarak kullanırım, tavalar kusur kalsın, çok şıklar Nalanım :)

    YanıtlaSil
  2. İlahi Banucuğum, öyle güzel örtüler yapan sen ha:))

    YanıtlaSil
  3. Banu hanıma katılıyorum neler düşünmüşsünüz inanamadım..Çok cici olmuşlar ama bol kazançlar diliyorum..

    YanıtlaSil
  4. Zeynep,beğendiğine savindim. Tasarımını http://herseybirruya.blogspot.com/ da görüp sahibinden izin alarak uyguladım:))

    YanıtlaSil
  5. ne güzel fikirmiş bu nalanım.harikasın.

    YanıtlaSil
  6. Iyi fikirmis:) o ilk çizik, surlarda açılan ilk gedik gibi uzuyor cunku insani;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benzetmen çok hoş,surlarda açılan ilk gedik ,çok hoşşş.Teşekkürler...

      Sil

Yorumlama zahmetine girdiğiniz için çok teşekkür ederim.Yanıtımı görmek ve başka yorumları okumak için lütfen sağ alttaki e-posta yolu ile abone ol kutucuğunu işaretleyin