Torunlarım için ürettiğim bebek malzemelerini bütün bebeklerin hizmetine açtım. Anneanne sevgisi ile sağlıklı olacağına inandığım şekilde üretiyorum. Avare gönlüm başka alanlarda da üretim yapmayı isterse onları da üretiyorum. Nasıl olsa DÜKKAN BENİM değil mi?

11 Nisan 2012 Çarşamba

Angry Birds


Ertuğrul geçen gelişinde yeni aşkı angry birdsleri ile öyle haşır neşirdi ki ona bir kıyak yapmak istedim.

Keçeleri elime alıp bir gece boyunca Ert efendinin direktifleri doğrultusunda seçtiğimiz uzaylı asabileri çizdim,kestim diktim hazırladım.

Annesi tişörtlerini çıkardı
Ert ile uzun uzun seçme yerleştirme işlemleri yaptıktan sonra
son dörde karar kıldık.

Biz bu işlemleri en son gece yaptığımızdan diktikten sonra resimleme imkanı olmadı. O işi annesi evlerinde gerçekleştirip bana biraz önce ulaştırdığından ben de şimdi yayımlayabildim. Bunlardan başkaları için de üretip pasajıma ve dükkanıma koymaya niyetlendim

2 yorum:

  1. Koy tabi Nalancım çok güzel olmuşlar hemde çocukların favorisi olduklarından iyi satış olur umarım.

    YanıtlaSil
  2. Aferin oğluma:)) Büyümüş de annaneyi yönlendirirmiş:)) Ne de güzel olmuşlar:))

    YanıtlaSil

Yorumlama zahmetine girdiğiniz için çok teşekkür ederim.Yanıtımı görmek ve başka yorumları okumak için lütfen sağ alttaki e-posta yolu ile abone ol kutucuğunu işaretleyin