Torunlarım için ürettiğim bebek malzemelerini bütün bebeklerin hizmetine açtım. Anneanne sevgisi ile sağlıklı olacağına inandığım şekilde üretiyorum. Avare gönlüm başka alanlarda da üretim yapmayı isterse onları da üretiyorum. Nasıl olsa DÜKKAN BENİM değil mi?

13 Nisan 2012 Cuma


Anneannesine gitmeye hazırlanan kırmızı şapkalı kız yalnızca bir oyuncak değil 

Bu pelerini 
Açık halinde üzerinde tatlı bir kız yatan bebek battaniyesi, 


Pelerinini çıkarınca
ruloyu açınca


Katlaması anlaşıldı mı?




                                                            Bu da son kare


Üçe katlanarak rulo yapılıp toparlandığında pelerinini giyer ve Kırmızı Başlıklı kız olur. Pelerinsiz de katlanabilir. 




90X90cm ebadında
 Polar  ,kumaş,yün,keçe kullanılarak hazırlandı.,


İstenen renk,ebat,bebeğinizin seveceğini düşündüğünüz hayvan,masal kahramanı vb gibi tasarlanabilir.
İstenen kumaş ,desen ve ebatta üretilir. Kumaş ve ebat farkı olduğunda fiyat malzemeye bağlı olarak biraz artabilir.
21-02-2017 
Güncellendi 
Fiyat kargo dahil 85 tl

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorumlama zahmetine girdiğiniz için çok teşekkür ederim.Yanıtımı görmek ve başka yorumları okumak için lütfen sağ alttaki e-posta yolu ile abone ol kutucuğunu işaretleyin